vrijdag 11 augustus 2017

Verhuiskaartje met In The City stempelset

Hi!

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met een hele, hele gave hostessset, namelijk "In The City".

Wat is een hostessset? Hoor ik je al vragen.
Wanneer je bij SU! producten koopt, en dit lekker oploopt tot boven de EUR 200,- (kan ook gedurende een party of dat je samen met anderen spullen aanschaft), ontvang je zogeheten "hostesscredits".
Zo ontvang je al bij een bedrag van bijv. EUR 200,- 10% hostesscredits, ofwel EUR 20,- wat je mag gebruiken om iets leuks uit de catalogus te kiezen.

En....omdat dit wel het leukste is...er zijn stempelsets die EXCLUSIEF zijn indien je dus hostesscredits hebt, waaronder deze set "In the City" :-)
Hoewel in mijn materialenlijst staat aangegeven dat deze EUR 19,- kost, is dit EUR 19,- in hostesscredits, dus deze set is niet "los" verkrijgbaar.

Is dat leuk of is dat leuk??

Om het nog leuker te maken...deze set bestaat uit wel 60 (!!!) stempels! Leuk om te combineren! Zo kun je iedere keer een leuk kaartje maken. Er zitten stempels in om zowel verjaardagskaartjes, als geboortekaartjes en nog heel veel meer leuke kaartjes mee te maken.
Vind het zelf erg leuke, schattige stempeletjes.


Ditmaal had ik dus een verhuiskaartje nodig en voila...binnen een half uurtje een leuk, fleurig kaartje gefixt :-)
En omdat ik toch bezig was, heb ik ook maar direct een gezellige envelop "in stijl" erbij gemaakt, zodat het al een feestje is wanneer de envelop op de mat valt.



de Stempelkeuken voor al uw Stampin' Up! producten #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #inthecity #whisperwhite #incolors #powderpink #lemonlimetwist #tranquiltide #freshfig #berryburst #denhaag #westland #thehague #nederland #creatief #creative #cardmaking #kaartenmaken #papercrafting #ink #inkt #stamps #stempelen #stempelenmetinkt #knutselen #relaxen #creatiefbezigzijn




Wil je ook deze leuke set in jouw bezit krijgen?? Mail jouw bestelling dan door (en doe eventueel samen met mensen!) óf.... geef een gezellige party!
Jij nodigt de mensen uit en zorgt voor een hapje en drankje voor hen en ik zorg voor de rest!
En omdat ik in september jarig ben.... krijg je nog een leuk extraatje indien jouw party in september plaatsvindt! Boek dus snel jouw creatieve avond/middag! :-)

Ik kijk er naar uit om jou kennis te laten maken met Stampin' Up! en jou leuke technieken te leren gedurende deze middag/avond. Meer info via stempelkeuken@gmail.com


Bedankt weer voor het langskomen!
De komende dagen ben ik druk bezig met creatieve uitspattingen, zodat m'n blog ook de komende periode weer gevuld wordt :-)

Uiteraard ook nog de gebruikte materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten