vrijdag 21 juli 2017

Coffee Break Bundel - dag 5

Goedemorgen!

Toen waren we alweer bij de vrijdag aanbeland...wat vliegt de tijd! Dit kaartje heb ik speciaal voor mijn maandelijkse Stempelkeuken Projectkit gemaakt.
Er zit een hele leuke techniek met embossingpoeder in...helemaal leuk! :-)

Hebben jullie trouwens al die geweldig leuke Corrugated Elements gezien in de jaarlijkse catalogus??
Gisteren heb ik het ovaaltje gebruikt en vandaag heb ik het hartje op de koffiebeker gebruikt. Té leuk!

Het lint wat ik ook vandaag weer heb gebruikt, is een heerlijk zacht lint wat gemakkelijk in jouw gewenste "stand" is te krijgen. Ik ben er fan van!
En wist je dat ik lint ook in kleine hoeveelheden aanbied?? Dan hoef je niet direct een rol van 9 meter aan te schaffen ;-)


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals



De tekst op de achtergrond zegt: "Happiness is a cup of coffee shared with a friend". Dat klopt toch helemaal??


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals



Bedankt weer voor het langskomen!
De komende twee dagen houd ik even pauze ;-) Maar vanaf maandag ben ik iedere dag weer terug met ditmaal zomerse kaartjes, het is immers zomer :-)




Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten