dinsdag 29 september 2015

Stampin' Up! Hello Life Project Kit Cards Part 2

Hi en welkom!

Vandaag heb ik voor jullie het tweede kaartje wat de workshoppers afgelopen zondag hebben gemaakt tijdens de workshop "Hello Life!".
Wat is het een leuke kit om mee te werken!



Stampin' Up! Hello Life Project Kit cards by http://stempelkeuken.blogspot.com


Hoewel Crushed Curry niet bepaald de meest favoriete kleur van de meeste mensen die ik spreek is, vinden ze het in combinatie met het zwart en wit wel mooi.
Datzelfde heb ik dus, maar als je alles bij elkaar ziet, is het toch wel heel erg gaaf en zeker een kleurencombi die vrolijk en strak/modern is. Love it!

Bedankt voor het komen kijken en graag tot een volgende keer! :-)


Wil je overigens deze kit ook in jouw bezit krijgen? Op maandag 5 oktober doe ik weer een verzamelbestelling.
Stuur voor zondag 4 oktober 20.00 jouw bestelling (artikelnummer, naam van het artikel, prijs) door op stempelkeuken@gmail.com en ik stuur jou de betalingsgegevens.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten