maandag 28 september 2015

Stampin' Up! Hello Life Project Kit Cards part 1

Hi en bedankt voor het hier zijn! :-)

Vandaag heb ik voor jullie één van de kaarten die afgelopen zondag is gemaakt met de "Hello Life Project Kit".

In totaal hebben de workshoppers 20 kaartjes gemaakt. Het was even een klus, maar dan heb je ook wat ;-)


De "Hello Life Project Kit" heb ik 2x aangeschaft. 1x om deze te maken zoals deze eigenlijk behoort te zijn en een tweede keer om de kit anders te gebruiken dan in eerste instantie wordt gedaan.


Een detailfoto, zodat je kunt zien hoe de harten zijn opgebouwd.



Stampin' Up! Hello Life Project Kit cards by http://stempelkeuken.blogspot.com



En dan de gehele kaart. Als basis heb ik de Whisper White Note Cards gebruikt. Deze zijn lekker stevig en je hebt er 20 van in een pakje, inclusief enveloppen!
Eerst de achtergrond gestempeld en daarna alles rustig opgebouwd.
Een leuk kaartje om zomaar te versturen aan iemand. Je hoeft niet alleen met verjaardagen of Kerstmis kaarten te versturen, maar tussendoor is natuurlijk net zo leuk! :-)



Stampin' Up! Hello Life Project Kit cards by http://stempelkeuken.blogspot.com



Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer waar ik jou het volgende kaartje laat zien.


Wil je overigens deze kit ook in jouw bezit krijgen? Op maandag 5 oktober doe ik weer een verzamelbestelling.
Stuur voor zondag 4 oktober 20.00 jouw bestelling (artikelnummer, naam van het artikel, prijs) door op stempelkeuken@gmail.com en ik stuur jou de betalingsgegevens.




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten