zondag 5 juli 2015

Mooie aanbieding! Texture Boutique Embossing Machine

Goedemorgen allemaal!

Hopelijk hebben jullie genoten van de bloghop gisteren, wat waren het toch één voor één prachtige projecten die iedereen gemaakt had.

Vandaag sta ik op de HomeMade Market XL op de Frederik Hendriklaan in Den Haag, ofwel De Fred.
Mocht je nog zin hebben om te komen.... gezellig! Ik ga ter hoogte van Simon Levelt, de theewinkel. Geen slechte plaats voor een theeleut - en dan het liefste verse! - zoals ik.
Ik sta er met voorbeelden, spulletjes in de verkoop en nog wat meer. Het is van 11.00-18.00 en het is altijd erg gezellig!
Tevens kan je bij diverse stands heerlijke hapjes en drankjes krijgen. Kortom... de moeite waard en de sfeer is ook altijd gezellig!

Tevens heb ik een leuke aanbieding.
Mensen die mij kennen weten dat ik al jaren met zeer veel plezier werk met de BigShot. Dé ideale stans- en embosmachine.
Daar het voor mij niet mogelijk is om deze naar party's bij mensen thuis mee te slepen, gebruik ik de Texture Boutique voor het embossen.
Helaas is deze sinds begin juni niet meer leverbaar in de catalogus, maar.....

de Texture Boutique is nu wel met een zeer aantrekkelijke korting verkrijgbaar in het Clearance Rack. Je betaalt nu nog slechts EUR 17,99 voor een geweldig apparaat!
Dus wil je embossen, maar vind je de BigShot op het moment een beetje teveel van het goede, schaf dan de Texture Boutique aan.

Door op het plaatje te klikken, ga je direct naar de Texture Boutique in mijn webwinkel. Ideaal!
Je kunt overigens alleen betalen per creditcard, maar je kunt mij natuurlijk ook jouw bestelling doorgeven via stempelkeuken@gmail.com, zodat het geld per bank kan worden overgemaakt.
Aanstaande woensdag, 8 juli, doe ik er een verzamelbestelling uit en kun je direct meebestellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten