dinsdag 6 januari 2015

SALE-a-Bration!, geheim ontrafeld en FILMPJE!

Yahoo!!

Het is zover! Het is 6 januari 2015 en Stampin' Up!'s Sale-a-Bration gaat eindelijk van start!
Wat heb ik er lang naar uitgekeken en wat hebben jullie er naar uitgekeken zeg.

Eindelijk mag ik ook online de diverse catalogi laten zien. In de rechterbalk kun je de links vinden. Door hier op te klikken, kom je automatisch bij de catalogus terecht en kun je alles online bekijken.
Wil je alles echter op je gemak, met een heerlijke kop koffie of thee en een lekker koekje erbij bekijken, vraag dan bij mij de papieren versie aan. Tegen verzendkosten verstuur ik deze jou toe en bij een bestelling ontvang je deze automatisch *eenmalig* erbij.

Het voordeel van de papieren versie is dat je direct alles op ware grootte ziet en dat online moeilijk in te schatten is, is mijn ervaring en inmiddels ook die van anderen ;)
Afgelopen weekend al een paar feestjes gehad en mensen blijven het fijn vinden dat ze direct kunnen zien hoe groot de stempels zijn.


Hier nog even de puntjes voor de Sale-a-Bration:
- Bij iedere EUR 60,- die je besteedt, ontvang je 1 gratis product uit de SAB-folder. Bij EUR 120,- ontvang je 2 gratis producten etc.

- Stap bij Stampin' Up! in. Je ontvangt dan nu óf een gratis (geselecteerde) kit uit de spring/summercatalogus óf je ontvangt 2 SAB-producten.

- Geef jij gedurende SAB een gezellig creatief feestje?? Of ben je dat van plan te gaan doen?? *geef je nu op via mail stempelkeuken@gmail.com*
Vanaf EUR 275,- aan verkoop ontvang je nog eens EUR 27,- EXTRA hostess euro's.
Ik kom graag jouw feestje verder vorm geven. Let's SALE-a-brate!



Vorige week liet ik jullie al een kaartje zien wat ik bij mijn Sale-a-Brationpakket had gedaan. Vele mensen vinden dit een leuk kaartje en dat is het ook, vooral om te maken.
En oh zo makkelijk!
Ik heb dit kaartje met bijpassende envelop afgelopen weekend tijdens mijn nieuwjaarsfeestje gemaakt.

Vanaf vandaag laat ik jullie met regelmaat meegenieten hoe ik kaartjes etc. maak.
Laat gerust weten wat je ervan vindt ;)

Mijn eerste video staat inmiddels online en daarin wordt ook een "geheim" ontrafeld hoe ik mijn lintjes maak ;)



Er is genoeg te ontdekken de komende periode.
Ik heb in april ook nog een Sale-a-Bration Afterparty. Wat dat is vertel ik jullie later deze week. Laat ik het erop houden dat het GRATIS is :)

Hopelijk is alles duidelijk.
Mocht je iets willen weten of een bestelling willen plaatsen... laat het gerust weten.


Veel plezier met het bekijken van de video.
Hierbij nog de beloofde producten/afmetingen van het kaartje en bijpassende envelop:

- Whisper White 2"x3 3/4" voor de Angled tag topper punch
- stukje Whisper white voor de bloemen te stempelen en te knippen


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten