zaterdag 8 november 2014

Make en Takes uit Brussel - Part 2

Hi daar!

Op het moment dat deze post wordt gepubliceerd, sta ik op de Hobbymarkt in winkelcentrum Bloemendaal te Gouda mijn kraampje op te bouwen.
Vanaf 10 uur gaat het los.
Dus mocht je in de buurt zijn, dan hoop ik dat je even langs komt :-)
Zou leuk zijn om weer iemand tegen te komen.


Nu is het tijd om de laatste make en take te laten zien die wij in Brussel hebben gekregen om te maken.
Helaas ontbrak mij het aan energie om er toen mee aan de slag te gaan, dus heb het in alle rust thuis gemaakt.
Dit is echt zo'n gaaf cadeautje en wat was het leuk om te maken!

Werd helemaal blij naarmate het project volgde. Wat is de stempelset "Amazing Birthday" GE-WEL-DIG!
Je kunt er echt vele kanten mee op en absoluut een set om in je collectie te hebben.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet stond te springen toen er veel glimmend goud in de kit bleek te zitten. Bling is niet iets voor mij, maar... ben tevreden met hoe het project geworden is.

Anyways... hierbij de eerste detailfoto:



Foto van het gehele project:





En een foto van de envelop met één van de kaarten die erin zitten. Leuheuk!!





Wil je nu ook deze leuke set kaarten maken?
Dat kan! Als jij in de maand november deze stempelset "Amazing Birthday" aanschaft, krijg jij het cardstock, designer papier, gouden papier, de notecards, gift card en baker's twine toegestuurd om deze set te maken.
Enige voorwaarde is dat jouw stempelset meedoet met de verzamelbestelling op 25 november (verzendkosten zijn voor koper), dus geen losse bestelling.
De stempelset zal dan vanuit mij verstuurd worden incl. de kaartenkit.

En wil je al eerder een bestelling plaatsen? Dat kan. Aanstaande maandag, 10 november, doe ik weer een verzamelbestelling.
Geef jouw gewenst producten door tot en met zondag 18.00, zodat de betaling snel geregeld kan worden en jouw producten nog met de maandagbestelling mee kunnen.

En hebben jullie gezien dat ik de laatste tijd de gebruikte producten direct op de blogpost heb staan?
Ik vind het zelf altijd prettig als ik weet waar ik iets kan vinden en door op het plaatje te klikken, word je vanzelf naar dat product in mijn webwinkel gebracht.
Ieziepiezie!
Je kunt het product dan direct bestellen (creditcard is vereist) of je kunt mij een mail sturen met de producten die je graag wilt hebben.
Vond het wel zo handig om te laten zien wat er gebruikt is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten